motto:

A blog célja, hogy eligazítson a TEREMTÉS vagy EVOLÚCIÓ kérdésben, rámutatva arra, hogy miközben az egyetlen őssejtből való evolúciós leszármazás és fajátalakulás csupán egy társadalomra erőltetett tudományos hipotézis, addig a Biblia kijelentései a történelmi világpróféciák, az emberi jellemábrázolás és erkölcsi alapvető irányadó mértékek tekintetében abszolút pontosak, időtállóak és az emberiség jövőjére vonatkozóan megbízhatóan iránymutatóak. Részletesen foglalkozik a bibliai kereszténység alaptanításaival, eligazítást ad a tekintetben, hogy mik azok a téves tanítások, amelyek a különböző egyházakhoz kapcsolódnak és amik eltorzítják az Istentől sugalmazott Szentírás valódi mondanivalóját, aminek következtében a Krisztusban való hitgyakorlás által elnyerhető üdvösség útja az átlagember számára nehezen vagy szinte alig megismerhető.

2016. szeptember 25., vasárnap

Levelem érkezett...

Kedves Kiskeresztény!


A vérrel kapcsolatos kutatásaim során találtam rá a blogodra, melyet nagy érdeklődéssel olvastam. Sok írásodat sikerült már átnéznem, külön köszönet a Természetgyógyászat vagy természetfeletti gyógyászat és a Németh Sándor tévtanításai........tanulmányaidért. Ami tisztázatlan volt számomra, azt ezek olvasása közben sikerült megértenem. Azóta is figyelemmel kísérem írásaidat, ezért ha nem nagy kérés írnál e egy pár sort magadról! Őszintén érdekel ki vagy, bár lehet hogy valahol írtad, én nem találtam meg. Én 48 éves vagyok, 3 gyermek édesanyja. A Biblia mindig érdekelt de persze nem értettem, így keveredtem a Hit gyülekezetéhez, de válaszokat ott sem kaptam. Most úgy gondolom jó helyen vagyok már Jehova Tanúinál mégis szeretnélek egy pár mondat erejéig megismerni.
Köszönettel: K. E. 
/teljes név/

Kedves E.!

Tényleg jó hallani, hogy találtál magadnak hasznos olvasnivalót a DKB blogban, amit azért csináltam, mert a nyolcvanas évektől kezdve nagy szellemi harcokba keveredtem, ami komoly kutatásokra késztetett, és így kialakult nálam ez a fajta bibliakutatási szokás, hogy szeretek mindennek utána nézni és a témákba belemélyedni. És hogy a kutatásaim eredményei ne heverjenek parlagon, azért tettem őket közzé, különben nem sok értelme lett volna azokat megcsinálni.

Amihez leginkább hű szeretnék lenni, az a bibliai kinyilatkoztatás, hogy azt helyesen értsem és aszerint adjam át. Ez óriási felelősség, és ha írok, minden idegszálamat leköti. Nincsenek mellettem olyanok, akikkel megvitathatnám az anyagokat vagy átnézethetném őket, ezért különösen fontos, hogy nagyon ragaszkodjak az összefüggésekhez.

Nem vágyom semmilyen elismerésre, hanem hogy próbálom értékelni Krisztus kínszenvedéseit, amit vállalt az emberért, azért teszek mindent. Egyébként ki tesz érted bármit is? Egy politikus akkor keres meg, ha szavazatokat akar keresni magának, amikor elveszted a munkahelyedet és ami ezzel jár, akkor hallgatnak és nem létezel a számukra!

Velem kapcsolatban ennyinek van jelentősége, ami emellett van, az nem érdekes.

Három gyermek az nagy felelősség, ha meg tudod sejtetni velük, hogy a végtelen univerzumban nincsen senki Jehován és Jézuson kívül /a családjukat nem számítva/, akik törődnének velük, az már igen komoly teljesítmény. Mert az Istenhez való hűséget a te értékelésed generálja, ha van benned, és annak mértéke szerint.

Köszönöm hogy visszajeleztél, igazán jól esett. Igyekezzél kitartani, már nem sok van hátra ebből a világrendszerből, és akkor jön egy olyan világ, amelyben érdemes lesz megszületni és élni.

„És az Isten eltöröl minden könnyet az ő szemeikről; és a halál nem lesz többé; sem gyász, sem kiáltás, sem fájdalom nem lesz többé, mert az elsők elmúltak. És monda az, aki a királyi széken ül vala: Íme mindent újjá teszek. És monda nekem: Írd meg, mert e beszédek hívek és igazak.” (Jelenések 21:3-4)

Üdvözlettel,

kiskeresztény

Nincsenek megjegyzések: