Hogyan
buktassuk meg az evolúciót?
„A
tudományos hit felruházza a tudóst, hogy a lehetetlenben higgyen, ugyanakkor
szabaddá teszi arra, hogy a lehetségest elutasítsa.
De
nem több ráció van abban, hogy a lehetséges vált valósággá,
mintsem
a lehetetlen?!”
Egy
bírósági tárgyaláson tanúkat hallgatnak meg, és ha a tanúk
egyértelműen igazolják egy adott cselekmény elkövetését, a
Bíróság pártatlan és igazságos ítéletet kell hogy hozzon! De
figyelembe véve az emberi jellem alapvető romlottságát, erkölcsi
megbízhatatlanságát, röviden szólva önzőségét és
gyarlóságát, különös fontossággal bír a tanúságtételek
igaz voltának megkülönböztetése a hamis tanúságtételektől,
amit az egyéni érdekek gerjesztenek, miközben igaznak tüntetnek
fel.
A
lehetséges variációk három fajtája létezik:
a, az egyik oldal igaz,
míg a másik hamis
míg a másik hamis
b, igaz mindkét oldal
c, hamis mindkét oldal
Mivel
egymással teljesen szemben álló vélemények ütköznek,
a b és c variáció
a legkevésbé elfogadható, inkább az a
variáció
az igaz. Hogy abból ki melyiket képviseli, annak eldöntéséről van
szó, csak nem tanúkat hallgatunk meg, hanem tényeket sorakoztatunk
fel. Az evolúció elméletét tehát tények felsorakoztatásával
buktatjuk meg.
Bukás
vagy buktatás?
kép Első
szempont:
Nem
mindegy, hogy mi akarjuk megbuktatni az evolúciót, vagy maguk a
tények buktatják meg, amik önmagukban bizonyító erejűek, mi
csak rámutatunk ezekre a bizonyítékokra. Ha mi akarjuk
megbuktatni, akkor hajlamosak vagyunk olyan tényeket
felsorakoztatni, amik a mi álláspontunkat igazolják, amíg más
tényezőket talán direkt nem vagyunk hajlandók figyelembe venni.
Vajon
az evolúció virágzása ennek az egyoldalú bizonyítási
eljárásnak köszönhető, vagy a tárgyilagos tények kényszerítő
körülményeinek? Legelőször ezt szükséges kimutatni, hogy az
evolúció igazsága miben rejlik, a tárgyilagos tényekben, vagy a
tények céltudatos kiválogatásában?
Második
szempont:
A
motivációs háttér kimutatása legalább olyan fontos, mint a
tények puszta felsorakoztatása. Sőt, amennyiben fennáll a gyanú,
hogy az evolúció melletti elkötelezettség mögött rejtett
erkölcsi elkötelezettség lapul - az
ateista tudomány nem rájött az istentagadásra, hanem abból indul
ki! -,
annak megállapítása a tárgyilagos tények kimutatásának
fontosságához tartozik, azzal egyenértékű, mivel egyikből
szükségszerűen következik a másik! Ennek kimutatása tehát
szükséges és fontos, ha az evolúció megbuktatása ugyan nem az
elsődleges célunk, de a tények ha ide vezetnek, akkor ennek
kimutatását nem szándékozunk eltitkolni, hanem napvilágra hozni. kép
kép Harmadik
szempont:
Ha
létezik az evolúcióban olyan áltudományos elem, amely jellemző
az evolúciót hirdetőkre, miközben az evolúciót teljesen
tudományosnak állítják be, akkor szükséges erre a tényre
felhívni a figyelmet, mivel egy
kifejezetten anyagi összetételű három lábú szék két lábon
nem áll meg, ha a támasztékot a hit tartja össze. Különösen
ha az a hit a valóságban a tudomány mázával bevont hiszékenység,
és csak az erőltetett ráhatás tartja életben. Mármint hogy a
kis változások láthatósága láthatatlanul vezet a nagy
változások láthatóságához,
amik a szemünk előtt vannak. Pontosan a materializmus jelszava a
hiszem,
ha látom,
viszont ami szerintük is láthatatlan, azt akarják láttatni veled!
„Arra
kárhoztattunk, hogy csupán néhány évtizedet élünk, ami
túlságosan lassú, és túl rövid idő ahhoz, hogy megláthassuk
az evolúció folyamatát.”
/Richard
Dawkins/
„Mi
nem láthatunk semmit ezen lassú változások folyamatából, míg
az idő keze ki nem jelöli a korok átfedését...”
/Charles Darwin/
Eddig
úgy tudtad: a
tudományt bizonyítják, a hitet nem!
Csak nem megfordult az érvelési tendencia, és dugóhúzóba került
az evolúció elméleti repülőgépe, amiből a pilóta nem tudja
kihúzni? Netán ülsz nyugodtan a puha üléseden és mosolyogsz az
alant elterülő tájra? Vagy esetleg még időben kiugrasz az
életmentő ejtőernyővel, amit úgy hívnak: a tárgyilagos tények
igazságai?! Meggondolandó, hogy mit
teszel,
mert ha rosszul döntesz, még az is előfordulhat, hogy nem
leszel! [lásd] kép
kép Negyedik
szempont:
A
természetes kiválasztódás, miközben elvesz valamit /a
rátermettséget nélkülözőket/, szükségszerűen meghagy valamit
/a túlélésre rátermetteket/. Ha az utóbbit többlet nyereségnek
állítja be az evolúció, akkor ezt a szemfényvesztést ki kell
mutatni, hogy egy
egésznek a maradéka az soha nem az egésznek a hozadéka! /Nem
a természetes kiválasztódás hozza létre a túlélésre való
rátermettséget, hanem csak megállapítja/.
Egy tál lencse nem abból adódik, hogy kiveszed belőle a
kavicsokat /a természetes kiválasztódás folyamata/, hanem a tál
lencse adva van, amiből eleve következik az evolúció egyik
alappillérének a kisiklatása /hogy a természetes kiválasztódás
hozza/hozná létre a kiválasztandó anyagokat/. De ez nem azért
van, mert az előítéleteid diktálják a tetteidet, hanem mert
előítélet nélkül ennyire telik a tények erejéből.
Ötödik
szempont:
A
mutáció és a variáció hatásmechanizmusát ismerni kell ahhoz,
hogy a kettő közötti határvonalat fel tudd ismerni és meg tudd
jelölni. Ha egy mutálódó férfi hangot operaénekesi tehetségnek
állítanak be, az csak addig eladható, amíg próbaéneklésre nem
készteted az alanyt. Ugyanígy lehet a mutáció képességét is
nyakon csípni egykettőre, hogy az maximum csak egyet lép kettőre
/vagyis nincs előrelátó képessége/. kép
Feltéve,
ha van intelligenciája. Mert akkor /ha nincs/ még kettőig sem jut
el /két egymást követő, egymásra épülő, egymást kiegészítő
hasznos mutáció egyugyanazon fajban/, hanem egyig. Ami viszont csak
akkor pozitív, ha ugyanazt teszi /környezeti változáshoz igazítja
a fajt/ másként /variálódásra késztetéssel/, nem pedig mást
tesz /fajátalakító burjánzásba kezd/ ugyanúgy /változás
előidézésével/. Mivel pedig a másként tevéshez /alapvető
átalakításhoz/ fel kell tudni fogni a tevés /fajátalakítás/
mibenlétét, ha a mutációnak nincsen önálló tudata, akkor
olyasmit ruháznak rá, ami a ráruházónak a rafináltságából
adódik, és önmagában nincs rendszerbe építhető produktuma.
Ha
az órád rendszertelenül késik vagy siet, egy mutációs ugrás
csak akkor tudja ezt egy ugrással korrigálni, ha ismeri a késésnek
és a sietésnek a mennyiségét a pontos időhöz képest. /Ráadásul
sorozatosan, amíg az órás meg nem javítja az órát! Az
evolúcióban ugyanez: amíg az új faj teljesen ki nem alakul a
hasznos mutációsorozat eredményeképpen./ Ha egy ilyen órának a
bemutatására kéred fel az evolúció támogatóit, és csődöt
mondanak a tudományukban, már fogást is találtál rajtuk, anélkül
hogy erre utaztál volna.
kép Hatodik
szempont:
Valamit
valaminek nevezni még nem azonos azzal, hogy amit annak nevezel, az
valójában az is. Egy újszülöttnek minden vicc új – szokták
mondani, holott a valóságban a régi. Ha engedsz a csábításnak,
hogy a hím békára szoknyát húzzanak, és lányként árulják,
el is fogják adni annak. De ha a szoknya alá kukkantasz, kiderülhet
a turpisság. Hogy nincs új a nap alatt, csak új szoknyák vannak,
és régi trükkök.
A
fajátalakítás
turpisságáról beszélek, ami nem azonos a fajátalakulással.
Ugyanis a fajátalakulás meghatározása
a fajátalakítással
azonos, amiben a
meghatározás
a döntő. Új
fajnak nevezni valamit nem egy adott fajból levont következtetés,
hanem a fajnak a következtetés alá történő vonása.
Az evolúció újszülött hallgatóságának ugyan újként van
tálalva a fajoknak sokfélesége, ami nekik teljesen újként is
hat. Ami igaz is, természetesen a viccet tekintve. Azonban azok a
régi fajoknak új variánsai. A fajokat tekintve a régi mind!
Hetedik
szempont:
Van
egy hadsereg, amely be akar venni egy várat. A váron van egy kapu.
A hadsereg amikor áttöri a kaput és elindul befelé a várba,
egyszerre nem tudja bevenni azt, hanem csak egy kevés katona fér be
egyszerre a kapun. Mondjuk 30 fő a 30 ezerből. Az a 30 ember, aki
bejutott a várba, a vár bevétele szempontjából előnyhöz jut
azzal, hogy bejutott, de a várvédők 30 emberrel könnyen el is
bánnak, úgyhogy az előny éppenséggel hátránnyá vált, és ha
30-asával akarnak bejutni, a végén mind elfogynak. kép
Ugyanígy,
ha a faj átalakulásba kezd, és elindul egy másik fajjá alakulás
irányába, ha rögtön nem tud átalakulni, az előnye lesz a
hátránya, mert az átalakulásának a mértéke alatta marad a
környezeti igényesség mértékének, amely soha nem igazodik a faj
adott állapotához, hanem fordítva van, annak kell igazodnia a
környezeti fennállósághoz.
Ha
tehát rögtön nem kerül át az egész hadsereg a várfalakon,
hanem apránként próbálkozik, azzal hátrányba kerül, mint a
faj, amely belekezd egy aprólékos átalakulási folyamatba, de nem
tudja véghezvinni. Ha
az adott túlélésnek van egy zsinórmértéke, akkor a túlélést
nem képes biztosítani az adott zsinórmértéknek egy adott
mozaikkockája, mivel az egy rész az egészhez képest.
/Mint egy negyed részig vagy félig zárba dugott kulcs./ Egy vagy
több rész egészen addig hátrány, amíg nem válik egésszé /míg
a teljes kulcsot be nem dugod a zárba/. Minden
makroevolúciós szintű módosulás hátránnyal jár, amennyiben a
módosulás rögtön nem befejezett mértékű.
Richard
Dawkins gyenge magyarázkodása csak megkerüli a problémát: „Az
apró változtatások ötlete több lépcsőben felhalmozódott,
rendkívül hatalmas ötlet, amely képes megmagyarázni egy olyan
hatalmas kört, amely egyébként megmagyarázhatatlan lenne.”
Az
azonnali túlélés kulcslyukába dugj egy ilyen többlépcsős
kulcskezdeményt. Ha nyitja /a 30 fő ha beveszi a várat/, akkor
nyert az evolúció. Ha nem, akkor megbukott!
Ennek
kimutatása a fejlődéselméletet rendkívül hátrányosan érinti,
hiszen az életképtelenségét állapítja meg a fajátalakulásnak,
amit nem lehet a harmadik szempontban tárgyalt, a tudomány mázával
bevont hiszékenységgel korrigálni, kiegyenlíteni, a fajátalakulás
hasznos hozadékaként elkönyvelni, a természetes kiválasztódás
rátermettséget mérő szűrőjén átengedni.
kép Az
éretlen dinnyét töknek mondják! Nyilván nem azok, akik
darwinista szellemben árulják a dinnyének titulált tököt, de
hát te vagy a vevő, kopogtasd meg azt a dinnyét, mielőtt
megveszed. Ne hogy tököt vegyél dinnye gyanánt. Mert itt nem csak
a könnyű vacsorád a tétje a vásárlásnak, hanem a jövőd és
az egész életed a tét, hogy azt mire építed: egy szemfényvesztő
filozófiára, vagy tárgyilagos tényekre épített igazságokra.
„mert
tudom kinek hittem, és bizonyos vagyok benne, hogy ő az én nála
letett kincsemet meg tudja őrizni ama napra.”
(2Timótheus 1:12)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése