Riport Steve Jones-szal: a kreacionizmus veszélye
Vienna Leigh
Fordította:
Adorjánné Farkas Magdolna.
Steve
Jones és Vienna Leigh beszélgetése arról, hogy Európában
megdöbbentő módon /azok
döbbennek meg, akik még nagyobb megdöbbenésre méltók; majd az
amikor Isten döbbenti meg őket, az lesz számukra az igazi,
katartikus érzés!/ újra
feltámadt a kreacionizmus eszméje /nyilván
nem sikerült az ateizmus irtóhadjárata/,
valamint arról, hogy mit tehetnének ez ellen a tanárok
/katapultáljanak,
ugorjanak ki a zuhanó repülőből, amit ateista evolucionizmusként
ismerünk/,
és hogy ő soha nem fog vitatkozni egy kreacionistával /jobb
szeretik vita nélkül lenyomni bárki a torkán a „valószínűleg
így történhetett”-féle elméletüket/.
Aggasztó
/nyilván
aggasztó, hogy bukik az áltudományos egzisztencia!/,
hogy a kreacionizmus Európában is terjed. /A
teremtés eszméje győz az ateista fantazmagória fölött, és ami
abból következik: szabadelvűség, nihilizmus, korrupció,
kizsákmányolás, a kereszténység politikai marketingre való
felhasználása, stb. mind az evolúció szabadelvűségre bujtató
eszméjéből ered/! Ahhoz
már hozzászoktunk, hogy az USA-ban heves vitákat folytatnak az
evolúció fogalmának tanításáról /ha
annyira egyértelmű volna, nem volna semmi értelme szembeszállni
vele, mint ahogy senki sem vitatja az éjszaka sötétségét, és a
nappal világosságát/,
főként, de nem kizárólagosan a Biblia-övben. Azonban a Nature
2006 novemberében megjelent cikkében Almut Graebsch és Quirin
Schiermeier aggodalmuknak adtak hangot /lesz
ez még rosszabb is!/
amiatt, hogy nemcsak az Atlanti óceánnál merül fel az alternatív
elméletek tanításának kérdése. (Graebsch
& Schiermeier, 2006).
Nem
ez volt az első jelzés /vészvillogó
bekapcsolva/.
2006-ban a Royal Society, az Egyesült Királyság nemzeti tudományos
akadémiája, támadást intézett a kreacionizmus ellen /szabályos
szellemi háború folyik!/,
aggodalmukat fejezték ki /az
igazság képviselete nem jár aggodalommal, csak a hazugságé/
amiatt, hogy ez a tan országszerte megvetette a lábát az
iskolákban és az egyetemeken
/végre kezd öntudatára ébredni az állampolgár/.
Megemlítették,
hogy Steve Jones, aki a University College London-ban (UCL) a
genetika professzora, nyilvános előadást tartott ‘Miért helyes
az evolúció és miért hibás a kreacionizmus’ címmel. /Más
professzorok pont az ellenkezőjét vallják! Pl.: Maciej Giertych
neves biológiaprofesszor, sokáig a Lengyel Tudományos Akadémia
genetikai osztályának a vezetője volt. Nem győzték meg a darwini
tanok, a 80-as évek óta harcol az evolúció elmélete ellen. Hisz
abban, hogy minden lényt Isten teremtett. A legkevesebb, amit el
akar érni, hogy a szülők dönthessenek arról, mit tanítsanak a
tanárok a gyerekeiknek. Darwin elmélete csak egy nem hívő ember
intellektuális motivációja volt, és szemben áll a klasszikus
világörökséggel, a Bibliával, amely igazi értékeken alapul, és
olyan civilizációs igazságokat tartalmaz, amelyeket ezer generáció
óta senki sem képes megcáfolni.
A
miniszterhelyettes nem kifogásolja, ha időnként átírják a
tankönyveket, hiszen
tanítottak már a darwinizmusnál sokkal nagyobb hazugságokat is a
lengyel iskolákban. Például azt, hogy Sztálin a béke apja volt,
vagy azt, hogy a katyni tömeggyilkosság meg sem történt. Forrás: itt /
Steve,
népszerű genetikai könyvek, többek között az In The Blood (A
vérben) és The Language of the Genes (A gének nyelve) szerzője,
iskolákban, egyetemeken, konferenciákon és kutatóintézetekben
tart előadásokat /népszerűsíti
a világnézeti elkötelezettségből táplálkozó nézeteit/.
Aggódik – és csalódott – a kreacionista csoportok növekvő
európai befolyása miatt. /Amiatt
nem aggódik, hogy az élet értelmetlenségének tudományos
alapokon való tanítása nyomán a fiatal nemzedékek egyre
kiábrándultabbak lesznek és az önromboló élvezetekbe keresik a
gyógyírt az államilag népszerűsített nihilizmusra. A magasan
kvalifikáltak – politikus pénzlovagok - meg a kapcsolati
rendszerben kiépített korrupcióban keresnek és találnak élvezeti
előnyöket maguknak./
“Ez
rejtély” – mondta – “30-40 éve beszélek a hallgatóságomnak
az evolúcióról, és régebben soha egyetlen kérdést sem tettek
fel a kreacionizmusról /kezdenek
a szemek nyíladozni/.
Az utóbbi néhány évben azonban az ilyen kérdések teljesen
megszokottá váltak /csak
az előre elkötelezettek nem kérdeznek semmit!/”
Ernst
Haeckel, Az ember családfája, The Evolution of Man (Az ember
evolúciója) c. könyvből, 1910, 5. kiadás Szabadon felhasználható
kép. /Pont
a Haeckel egy nagy tudományos csaló! Lásd:Tudósok,
áltudósok és eltévelygett tudósok esetei - itt /
Steve,
saját becslése szerint, a pályafutása során több mint 100 000
iskolásnak tartott előadást /
/Az
élet céltalanságát szuggeráló természettudományukkal
rombolják szét a lelkiismereti erkölcsöt.
Vajon
hány abortuszt ágyazott meg ezáltal a szabadelvű életvitel
propagálásával?!/.
Ezenkívül az UCL képviselője a London Science Learning Centre
(Londoni Természettudomány Oktatási Központban), amely
továbbképzéseket tart a természettudomány tanárok számára w1.
Gyakran szerepel a BBC rádióban is, egy hatrészes TV sorozat
vezetője, és más TV műsorokban is megjelenik, természettudományos
témájú cikkeket ír /amikben
a teremtés esélye fel sem merül, vagyis hogy intelligens eredete
is lehet összetett rendszereknek, hanem azt csak szükségszerűen a
magától való keletkezéssel lehet magyarázni!?/
újságok számára, többek között a The Daily Telegraph
rendszeres rovatát készíti ‘View from the Lab’ (Kitekintés a
laboratóriumból) címmel.
“Nagyon
riasztó. /A
materialista evolúció csúcsvívmányai: az offshore cégekbe
átmentett magánvagyonok, fegyverkereskedők, kábítószer
kereskedelem, konzum prostitúció a magasabb körök számára,
stb., az nem riasztó?/ Graebsch
és Schiermeier a cikkében példaként felsorol olyan németországi
iskolákat, amelyekben a kreacionizmust tanítják /amennyiben
azt jelenti a kreacionizmus, hogy Isten állandó fajokat teremtett,
amelyek variálódás által fajtákra ágazhatnak szét, de a
teremtett faj ugyanaz marad – akkor helyesen tanítanak/,
és még különösebb, hogy Olaszországban 2004-ben az oktatási
miniszter, Letizia Moratti eltávolította az evolúció elméletet a
tantervből, amellyel nagy vihart kavart. /Érdekes,
csak az evolúció térvesztése kavar nagy vihart, a teremtés
semmibevevése nem!/ Nagy-Britanniában
a kreacionista Truth in Science (Igazság a tudományban) csoport az
ország minden középiskolájába küldött egy tájékoztató
csomagot 2006 végén. Az Európai Parlament egyik lengyel tagja,
Maciej Giertych, műhelyfoglalkozást szervezett a parlamenti
képviselők számára ‘Az evolúció elméletének tanítása:
belesulykolják-e a gyermekedbe az iskolában?’ címmel. /A
belesulykolás nagyon találó szó, olyan mint a torkon való
lenyomás!/
2007
októberében Miroslaw Orzechowski, volt helyettes oktatási
miniszter, azt nyilatkozta a Gazeta Wyborcza újságnak: “Az
evolúció elmélete hazugság. Hibát követünk el, hogy elfogadott
igazságként legalizáljuk.” /Komoly
felismerés, különösen hogy igaz is! Mivel hogy a fajok
variálódásának nyilvánvaló igazságát a fajok átalakulására
/új fajok kifejlődésére/ is felhasználják, mintha >egy
szemléltetéssel< azt állítanánk: a macskakövek
véletlenszerűen egyirányú görgetése az időjárási
viszontagságok, ill. a kockák alakzatainak szükségszerűen
kedvező fordulói által idővel létrehozza a macskakövekből
kirakott autópályát. A látható mikro evolúcióból egyenesen
következik a nem látható makro evolúciós változás, amit
leginkább genetikai manipulációs - az átlagember számára
érthetetlen- nyelvezetű szemfényvesztéssel lehet a legjobban
hihetővé tenni az arra nyitottak – idomítottak - számára!/
A
kreacionizmus és az evolúció elméletében eltérő állítások
vannak az élet eredetéről /nyilván/;
azok, akik a hit alapján állnak, azt vallják, ahogy Steve
megfogalmazta, hogy “az élet a közelmúltban /ennek
meghatározása nem emberi kompetencia, egyébként meg létezik
szellemi formájú élet is/ valamilyen
csoda folytán jelent meg /ezt
tudományosan képzett szakemberek is vallják az anyagi eredetű
életről, mivel olyan hihetetlenül bonyolult rendszerről van szó,
hogy a véletlen keletkezésnek abszolút nincsen semmi esélye!/,
amelyre nincs természettudományos magyarázat /magyarázat
van, csak éppen a magyarázat a magyarázó érdekeinek
tükörlenyomatát tartalmazza!/”,
ez ellentétes az evolúció biológiai elmélete által
alátámasztott /elmélet-
és nem gyakorlat által alátámasztott!/
természettudományos véleménnyel /a
tudományos vélemény a vélemények tudománya, és nem a
tényeké!/.
Bár sok /hitehagyott/
vallás
összeegyezteti a hitet az evolúcióval, mégis sok olyan
kreacionista van, különösen az USA konzervatív régióiban, aki
azt hiszi, hogy az evolúció ellentétes a vallásuk tanításaival.
/Nyilvánvaló
felismerés. Egyébként meg nem mindegy, hogy milyen vallásról van
szó!/
“A kreacionizmus hibás, mivel az összes állítása ellentétes
mindennel, amit a tudományról vallunk” – magyarázza Steve.
/Akkor
lenne hibás, ha a tényekkel állna szemben, nem amit tudománynak
vallanak előre elkötelezett világnézetű , pénz és hírnév
motivált emberek./ “Azonban
az emberek túl sokat várnak el a tudománytól. Olyan kérdésekre
keresnek választ /inkább
már megtalálták/,
amelyek nem a természettudományos vizsgálódás kérdéskörébe
tartoznak, mint például ‘van-e Isten?’, vagy ‘mit jelent
embernek lenni?” /Akkor
a természettudományt nem kellene bevetni Isten és az isteni
teremtéssel szemben!/
A
vita nem új keletű /régóta
tart, de a bibliai próféciák szerint véget fog érni, mégpedig
az ateizmus totális bukásával!/.
Evolúciós elméletek, mint például a közös származás és a
fajok /önkényes
meghatározás szerinti/
átalakulásának elmélete /sem
tapasztalni, sem látni, sem vizsgálni nem lehet, elméleti
fantazmagória az egész tudományos szemfényvesztés/
már legalább az i.e. 6. századtól léteztek. Azonban ahogy a
biológiai ismeretek gyarapodtak a 18. században, ezek az elméletek
fejlődtek /a
tudományos szemfényvesztés egyre kifinomultabb és nyomon
követhetetlenebb lett/
és megkérdőjelezték /a
bűnös élvezetek szeretői és rabjai/
azt a vélekedést, hogy a természetet Isten irányítja.
/Törvényt szabni az anyagnak, felér egy bizonyos irányítással,
még ha nem is közvetlenül./
Az angol természettudós, Charles Darwin 1859-ben publikálta az On
the Origin of Species (A fajok eredete) /szabad
fordításban:
>Az
ateizmus beutalója a gyehennára a fajok eredetének
félremagyarázása által<
című könyvét, amelyben a természet sokszínűségét /miért
és mitől kellene neki sokszínűnek lennie, hiszen az anyagnak
nincsen kreatív szellemisége!/
a természetes kiválasztódás által irányított /egyrészt
céltudatosság nélkül nincs irányítás, másrészt miért
irányítaná egy
irányba a
faj fejlődését a sejttől az emberig? Talán természeti ingadozás
nem létezik, amely a faj alkalmazkodás szerinti felépítését is
ingadozóvá
teszi?!/
evolúcióval /félre/
magyarázta.
/A természetes kiválasztódás fenntartja a faj legrátermettebb
egyedeit, de nem
átváltoztatás
által, hanem a gyengébben teljesítők kirostálása által. Tehát
nem ad hozzá semmit a meglévőhöz, hanem a jobb képességűeket
megőrzi a gyengébbek rovására. Ami az életképesség
fönnmaradásához szükséges, azt a genetikailag beépített
ingadozásra képes fajvariálódás teszi hozzá, a természetes
kiválasztódás csak osztályozza ezt. Miként a zsűri nem ad jó
hangot az énekesnek a táncdal fesztiválon, csupán a jó hangú
énekest továbbjutással jutalmazza.
Egyébként
meg a
természetes kiválasztódás biológiai törvényszerűsége
honnan/hogyan került az élővilágba, amelynek a fajok alá vannak
rendelve?
A zseninek kikiáltotta Darwin miért nem ennek eredetét fürkészte,
miért tartotta evidensnek, hogy egyáltalán létezik, és miért
tulajdonított neki millió évek alatti egy
irányba ható
fejlődést, amely a sejtek szintjétől összességében felfelé
építi az életet? A természetes kiválasztódás mérlege az ő
olvasatában miért mér lényegében csak
egyféle irányba?!
Egy nem manipulált mérleg mindig két irányba mér - a száraz
évszakot követi a nedves évszak, és a
fajok visszaalakulnak korábbi állapotukba,
lásd a pintycsőr vastagodásának ingadozásait -, ezt Darwin
miért nem ismeri, és a darwinisták miért nem hajlandók ismerni?!
Bár letagadják, hogy az evolúció iránya kifejezetten felfelé, a
bonyolultabb élőlények kifejlődése felé haladna >hanem csak
egyszerűen változásnak
titulálják a folyamatot<, a végeredmény szempontjából
mégiscsak evolúcióval magyarázzák az őssejttől az emberi
történő biológiai tornamutatványt.
Egy
biológiai manipulátort hogyan lehet tudományos zseninek
kikiáltani, ha nem annak alapján, hogy a fajok eredetének ötlete
valóban zseniális húzás volt egy előre elkötelezett világnézet
számára – egyébként meg abszolút nem tárgyilagos és korrekt!
A neodarwinizmus már idejétmúlttá is tette, de az is csak annyira
időtálló, mint hóvihar nyár közepén!/
“A
viktoriánusok először megrémültek az evolúciótól, mivel úgy
gondolták, hogy ettől kevésbé leszünk emberiek, de valójában
még inkább emberiek leszünk – mi vagyunk az egyetlen olyan
állat, amely kifejlesztette a művészetet, a történelmet, a
beszédet /a
tudatos elvetemültséget, önzőséget, gyarlóságot,
kizsákmányolást, korrupciót, mások manipulálását, leigázását,
gyarmatosítást, a bankrendszerre épülő uzsorakamat könyörtelen
nyakba sózását, családostól történő kilakoltatást, stb...Az
ember Istentől való teremtettsége folytán kapott intelligenciája
magyarázat arra, hogyan képes hasznos alkotásokra, de az
elbukottsága azt is megmagyarázza, hogy mitől/hogyan tett szert
gonosz, jellemtelen, képmutató tulajdonságokra./
Valóban nagyon hasonlítunk a csimpánzokhoz /azoknak
is két szemük van meg két fülük/,
azonban mindenben, ami igazán fontos, teljesen különbözünk
tőlük” – mondja Steve. /Ez
az amit igazán ritkán hangsúlyoznak ki az evolucionisták, hanem
leginkább az állati rokonságot hangsúlyozzák. - Pl.: 150 éve
állat az ember. Nyilvánvalóan, minél inkább eltávolodik a
bibliai teremtés isteni mércéjétől, annál állatiasabb
vonásokat produkál!/
“Azonban
1870-re, egy évtizeddel azután, hogy Darwin könyve megjelent, a
felháborodás elcsitult. A legtöbb egyházi személy tanult ember
volt /de
nem volt valódi
Krisztus-követő
keresztény!/,
és rájöttek arra, hogy nyugodtan elfogadhatják az evolúció
elméletét, mert az nincs hatással a vallásos hitükre. /Szemen
szedett hazugság, mert rengeteg embert összezavartak azzal, hogy
elfogadták az evolúciós elméletet!/ A
két dolog egyszerűen nem ütközik össze egymással. /Folyékonyan
hazudik, mintha könyvből olvasná. Terjeszti a sátáni
propagandát, mint a pestist!/
A /beképzelt/
tudomány
túlságosan erős ahhoz, hogy nevetséges, ellenőrizhetetlen
elméletek /mint
pl. a makro evolúció/ hatással
lehetnének rá.” /Csak
hanyatt ne essél a tudományoddal együtt!/
De
mi lehet az oka annak, hogy 150 évvel azután, hogy
/világnézetileg előre elkötelezett emberek/
kidolgozták /még
mindig dolgozzák/
az evolúció elméletét /nyugodtan
mondhat filozófiát is, mert az/,
amely /az
ateisták számára/ a
legjobb magyarázatot adja az élet kialakulására a Földön /arra
pont nem, azért is állítják némelyek, hogy az univerzumból
csöppent ide, mivel »az univerzum bádoglemez tetején lyukak
keletkeztek, nem tudni mitől, és azon át a Földre csöpögött az
élet«/,
világosan érthetővé teszi
/majd lejjebb mondja, hogy még csak nem is jól tanítják!/
azt a folyamatot, amely az élőlények változatosságához vezet
/fajon-fajokon
belül ez áll is/,
és amely elmélet alapvetően fontos része a biológia tananyagnak
/nekik
fontos, mert az ő érdekük, hogy igazuk legyen/,
egyszer csak valakik – talán csak a politikai korrektség jegyében
– nyomást gyakorolnak a döntéshozókra /akik
nem kompetensek ebben a témában igazságot tenni!/,
hogy változtassák meg az evolúció elmélettel kapcsolatos
politikájukat.
/A politika érdek-emberek egyértelmű kitermelője! A politikus
érdek-emberek döntései alá vannak rendelve a legkülönbözőbb
érdekeknek, azok éppeni helyzeti pozíciójuk szerint döntenek és
nem
az igazságot képviselik, mert az >abszolút< igazságot nem
ismerik! vö.
1Kor 2:7-8 Szerintük
az igazság mindig az erő oldalán áll, amit ők képviselnek
törvényes beiktatásuk folytán. Csak akkor fognak rádöbbenni,
hogy a látszólagos erejük mögött valójában mekkora erőtlenség
van, amikor Isten ítélete nyilvánvaló lesz az emberi társadalom
számára!/
“Az
1960-as évek végén jött újra divatba /az
isteni teremtés igazsága nem lehet semmiféle korszellem
divathóbortja, mert az mindörökre megáll, és független
bármiféle korszellemtől/
a kreacionizmus és fokozatosan tért hódított. Ennek nagyrészt az
lehetett az oka, hogy az emberekben félelmet keltett a modern
biológia és néha a tudósok helytelen kijelentéseket tettek. /Az
isteneszme ésszerűségét és ebből fakadó vonzóerejét ki kell
zárni, mint indokot./
Azt azonban nem tudom /ez
a tudásod lényege!/,
hogy mostanában miért gyorsult fel ennyire a kreacionizmus
terjedése.” /Mert
hirdetve
van az evangélium, amely egyre jobban szétfeszíti a tudomány
által körülbástyázott hitetlenség stratégiai frontvonalait.
És
akkor jön el a vég a világ számára!Vö.
Máté 24:14/
Természetesen,
az éremnek mindkét oldalát meg kell vizsgálni /ez
aligha jellemző az evolúció képviselőire/,
az azonban káros lehet, ha egy vallási alapú állítást
alternatív természettudományos tényként mutatnak be.
/Mert inkább tudományos az, hogy a WC papírt meg kellett tervezni,
csak amit kitörölnek vele, az jött létre magától. Ez része a
természettudománynak, és méltó arra, hogy a legmagasabb szinten
tanítsák!/
“Nem
vagyok az ellen, hogy a kreacionizmusról tanítsanak az iskolában –
mondja Steve – de a hittan órán. /A
biológia hittanóráján azt tanítják, hogy a mikroevolúciós
faji változások hosszú távon miért ne okozhatnának
makroevolúciós átalakulásokat? Pl. ha a mezei pocok az őt
támadókkal szemben gyakran sündisznóállásba vonul, előbb-utóbb
sündisznó lesz belőle! Lásd: „Ha
vannak atomok, és mód kínálkozik, molekulák is lesznek; és ha a
molekulák nedves, meleg helyen tanyáznak,
előbb-utóbb lesz belőlük elefánt is.” - P. W. Atkins/
Ha
helytelen állításokat akarsz megtárgyalni, azt ne a biológia
órán tedd. /Ott
teszik, még nem vette észre?! Akkor még az észrevevő képesség
evolúciós kifejlődése tekintetében eléggé el van maradva!/
Steve
a kreacionizmust ‘tudománytalannak’ nevezi. /Az
evolúciós tudomány az anyag spontán fejlődőképességének
hitére
épül,
amely pontosan kimeríti a tudománytalanság fogalmát, mivel
ha az ember az anyagot nem feszíti a szellemi tervezőasztalra,
magától nem nagyon hajlandó bármit is létrehozni!/
“Soha nem fogok vitatkozni egy kreacionistával” – mondja.
/Akkor
tudom a véleményemet fenntartani valakiről, hogy velejéig gonosz,
ha soha nem teszem az állításomat vita tárgyává, hanem
fenntartom, és kész. Mert akkor kikezdhetetlen az állításom –
függetlenül attól, hogy igazam van-e, vagy sem./ Ők
úgy gondolják, hogy 2 + 2 = 5; vagy kompromisszumként 4,1.
/Éppenséggel
elárulhatná, hogy mire gondol?/ Én
teljesen biztos vagyok abban, hogy 2 + 2 = 4. /Vagyis,
anyag + arra ható intelligens erőkifejtés = formatervezett
termék. Nem csupán a napból vaktában áramló energia, amire,
mint evolúciós motorra építik a spontán biológiai fejlődést.
Az evolúció és entrópia – két egymással ellentétes folyamat!
Mégis állítják: a Nap sugárzó energiája minden bizonnyal
elegendő a biológiai rendezettség magyarázatára. Vajon ez a
„minden
bizonnyal”
lenne a 2 + 2 = 4?/
Ezen nincs mit megbeszélni. /Csak
éppen az evolúcióban nincsen anyagra ható külső intelligens
erőkifejtés!/ Ha
ők nem fogadják el az élet fizikai tényeit /csakhogy
az
élet sem nem fizika, se nem kémia, hanem metafizika, anyagba zárt
transzcendentális intelligencia-megnyilvánulás/
akkor
nincs miről vitatkoznunk. /A
magától keletkezés hipochonder képviselőivel milyen értelmes
vitát lehet folytatni?
Akik
előre eldöntötték >a darwini evolúciós elméletük alapján<,
hogy nincs Isten – az univerzumban megnyilvánuló intelligencia
szellemi forrása./
Nem érdekel, hogy mit hisznek, amíg nincsenek bizonyítékaik, és
nincsenek. /Az
összetett és magasan szervezett anyag és élővilágból áradó
intelligenciára az a bizonyíték, hogy ezt az anyag által
hordozott intelligenciát intelligencia által fel tudjuk fogni, amit
nem cáfol azoknak szkeptikussága, akik ezt kellő intelligencia
híján felfogni képtelenek./
“Érthetetlen
a számomra, hogy hogyan hihet egy tudós a kreacionizmus-ban” –
mondja. /Kellő
intelligencia és előre elkötelezettségmentes hozzáállás nélkül
ezt nehéz is megérteni./
“Európában nem úgy állnak hozzá ehhez a kérdéshez /ugye
hogy a hozzáállásnak milyen nagy szerepe van!/,
mint az USA-ban, azonban a vitának van egy inkább elméleti vonala;
‘a kreacionizmus a főiskolai oktatásban’. Ez az intelligens
tervezés tana – az élő szervezetek annyira bonyolultak, hogy
azokat valaminek terveznie kellett. /A
WC papír, és amit kitörölnek vele. Na melyik a bonyolultabb, amit
meg kellett tervezni? Nyilván a WC papír! Hajrá unintelligens
evolucionista ateizmus!/ Azonban
Darwin rámutatott arra, hogy az evolúció olyan
/intelligens személyzet nélküli/ gyár,
amelyben majdnem lehetetlen dolgok is létrejönnek.” /Pl.
sündisznó /makro evolúció/ a sündisznó állásból /mikro
evolúció/. Csak sokáig kell sündisznó állásban állni, és nem
szabad elzsibbadni, mert akkor nem sikerül a darwini mutatvány./
Hogyan
segíthetnek a tudósok és a tanárok? /Na
és miben szeretne segíteni?/ “A
tanárok úgy érzik, hogy az evolúció nem csupán egy téma a sok
közül a biológiában, hanem speciális és nagy körültekintéssel
kell róla beszélni. /Egyre
változatosabb és kifinomultabb trükköket kell alkalmazni a dogma
elhitetéséhez./
Nekem az a meggyőződésem, hogy úgy kell az evolúcióról
beszélni, hogy azt a diákok unalmasnak érezzék. /Egészséges
életvezetési tanácsok közé kell beilleszteni, mert azokat
rettenetesen unják./ Egyszerűen
a biológia részeként jelenjen meg az órán, /képlékeny/
tényként és nem megkérdőjelezhető, vitatható, valahogy ‘szexi’
elméletként.
/Úgy kell beállítani, mint ami vitathatatlan,
megkérdőjelezhetetlen, megcáfolhatatlan. S Darwint, mint a
biológiai tudományok zsenijét. És nem mint kókler biológust,
aki alapjáraton összekeverte a fajok apró finomodások általi
változásait/változékonyságát a drasztikus elméleti
átalakulással/kifejlődéssel./
“Az
a másik probléma, hogy az evolúciót rosszul tanítják /rafinált,
mert a selejtre azt mondja, hogy a probléma nem a selejtben van,
hanem a tálalásban/,
főként azért, mert maguk a tanárok is rosszul tanulták /még
messzebb megy a rafináltságban, már a tálalók maguk is selejtes
könyvekből tanulták a tálalást/, és
a tankönyvekben sem megfelelően jelenik meg /na
mondom, hogy ide akar kilyukadni/.” –
teszi hozzá.” A biológia többi része nagyon jól kidolgozott
/nyilván
a véletlen nagyon jól kidolgozta. Vagy csak az elméletet kellett
kidolgozni, a valóság magát kidolgozta?/,
az evolúció azonban egyáltalán nem világos /én
inkább sötétnek mondanám!/. Régi,
tradicionális példákat sorolnak fel /valamire
kell hivatkozni/ –
a pettyesaraszoló lepkét, az antibiotikum rezisztanciát /a
mikro evolúció mintapéldáit/,
Darwin pintyőkéjét /na
miből lett a pinty, mint faj? Móriczka válasza: a pintycsőr
variálódásból. Helyes, Móriczka, idén csak tornából buksz
meg, de biológiából nem/
– de nem említenek új példákat. /A
régiek már leszerepeltek, valami új kéne, ami hihetőnek is
tűnik./ A
tanárok sem tanulták meg, hogy mi a modern evolúcióbiológia.
/Kérdezzék
meg a portást, az nagyon buzgó, szereti a tudományos mócsingokat
rágcsálni, mert mint mondja, erősíti a véletlenül kifejlődött
fogakat./
“Darwin
nem gondolta, hogy valaha láthatja az evolúciót /a
termodinamika 2. tételét láthatta megnyilvánulni, aminek ellene
hat a természetes kiválasztódás fajfenntartó hatása/
– úgy gondolt rá, mint valamilyen történeti dologra
/elmélkedett
az emelkedett elméletén/,
egy olyan modellre, amely oszthatatlan egésszé kapcsol össze
látszólag egymástól független tényeket /sok
rigófüttyöt egyetlen nagy héja vijjogásba/
– de természetesen mi láthatjuk, hogy megtörténik. /Dawkins
szerint pont az ellenkezője az igaz: túl rövid az életünk ahhoz,
hogy az evolúciót megláthassuk! Hanem a mikro evolúciót állítják
be makro evolúciónak a gyorsan szaporodók példáján./
A HIV vírus rövid története tökéletes példa erre: Darwin
elméletének /kénes
szellemi gázokat bugyogtató/
ereje a szemünk előtt bontakozik ki. /Vagy
nem. Szerintük még nem tökéletes a szem. Azért sem látják,
amit szeretnének./ Darwin
el lett volna ragadtatva, ha láthatta volna, hogy az evolúció
ilyen tökéletesen érvényesül.”
/Megint a mikro evolúciót hozza fel a makro evolúció
bizonyítására, hiszen a vírusból nem lett más, mint vírus!/
Forrás: itt
- folytatás: A kreacionizmus veszélye 2.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése