motto:

A blog célja, hogy eligazítson a TEREMTÉS - EVOLÚCIÓ – BIBLIAI kérdésekben, rámutatva arra, hogy miközben az egyetlen őssejtből való evolúciós leszármazás és fajátalakulás csupán egy társadalomra erőltetett tudományos hipotézis, addig a Biblia kijelentései a történelmi világpróféciák, az emberi jellemábrázolás és erkölcsi alapvető irányadó mértékek tekintetében abszolút pontosak, időtállóak és az emberiség jövőjére vonatkozóan megbízhatóan iránymutatóak. - A Dániel könyve beszámol a végidőben egymás ellen harcoló királyokról, akik egy asztalnál ülnek, és egymással hazugságot beszélnek. Az Északi és Déli király küzdelme Armageddon csatájában fog tetőzni, amikor Krisztus átveszi a Föld irányítása feletti hatalmat. Hogy akkor ki fog állva maradni és ki nem, ez minden embernek az önkéntes választásától függ. Dániel 12:1 És abban az időben feláll Mihály, a nagy fejedelem, aki a te néped mellett áll; és a szorongattatásnak olyan ideje lesz, amilyen nem volt attól fogva, hogy nemzet van, egész addig az ideig: és abban az időben megszabadul néped, mind, aki a könyvben beírva találtatik.

2018. augusztus 16., csütörtök

Ateista mítoszok


10 mítosz és 10 igazság az ateizmusról



Az intelligensek ateizmus melletti kiállása felbujtás az unintelligensek számára a szabad akarattal való visszaélés gyakorlására.”

Sam Harris cikke, ami a ’The Los Angeles Times’ újságban jelent meg 2006. December 24-én (Angolból fordította: Haskó György)

Több közvélemény kutató felmérése mutat rá arra, hogy az Amerikai Egyesült Államokban az "ateizmus" megnevezés olyannyira megbélyegzővé vált, hogy nyíltan ateistának lenni biztos akadálya a politikai karriernek /ugyan miféle karrier szükséges bárki számára, akit az Isten a Fia halála által megváltott? János 3:16 Bármilyen karrierre vágyás ennek a megváltásnak a semmibe vevése, és alapjáraton a hitetlenség és a pénzszeretet kifejeződése. Ebben a világban karrierkeresés csak és kizárólag istentagadás által valósulhat meg, azáltal, hogy az ember ki akar emelkedni a többiek közül, ami egyértelműen bibliai alapelveket sért! Máté 6:33; 1Tim 6:10; Fil 2:3/ míg feketék, muszlimok, vagy homoszexuálisok számára ez a karrier elérhető /karrieristák nem tették jobbá a világot, és nem is az a céljuk, hogy a világ kevésbé legyen gonosz, hanem egyéni sikerre törekszenek/. Egy, a közelmúltban közzétett Newsweek közvélemény-kutatás szerint, az amerikaiaknak csak 37%-a szavazna egy, minden más tekintetben képzett ateistának az elnökjelöltségére. /Teljes abszurditás igaz keresztényként Amerika elnökségére pályázni, mivel a politika mércéje és a krisztusi mérce 100%-ban ellentétes egymással. Ateista elnök megy a saját elképzelései szerint, ami milliók szenvedésének lehetséges melegágya! Lásd pl. az amerikai őslakosok sorsát saját hazájukban! Jézus nem véletlenül nem engedte magát királlyá választani! Ján 6:15/ Az ateistákat gyakran képzelik intoleránsnak, erkölcstelennek, depressziósnak, a természet szépségeire vaknak, és a természetfeletti nyilvánvalóságától dogmatikusan elzárkózónak. /Mi lenne az akadálya, hogy egy liberális ateista ne ilyen jellemű legyen? Onnantól kezdve, hogy megtagadta Istent, semmi nem köti, még a saját elveit is bármikor felrúghatja, ha az érdeke úgy kívánja!/ Még John Locke, a felvilágosodás egyik nagy gondolkodója is, úgy vélte, hogy „az ateizmus egyáltalán nem tolerálható", mert mint mondta, "ígéretek, szövetségek, és eskük, amelyek az emberi társadalmak kötelékei, az ateistákat nem fogják vissza." /Tökéletes meglátás! Az ateista magának szab törvényt Isten törvényét megvetve, és ha pozícióhoz jut, a saját agyszüleményeit ráerőszakolja a társadalomra, mert önmagát a törvény megtestesítőjének képzeli. Felette álló törvényt nem ismer el, ami szélesre tárja a kaput akármilyen visszaélés megcselekvésére. - Egyébként John Locke, a korai materializmus egyik fő képviselője nem volt ateista, hanem azt vallotta: „Értelmünkkel csak Isten léte ismerhető meg, lényét behatóbban a természetfölötti kinyilatkoztatás ismerteti meg...” itt/ Valamivel több, mint 300 évvel ezelőtt ez volt a helyzet. De úgy látszik, hogy az Egyesült Államokban kevés változás történt az óta. A lakosság figyelemre méltó többsége, 87% azt állítja, hogy "soha nem kételkedett" Isten létezésében /ez jó, de a lakosságot mégsem Isten bibliai törvényei által vezetik, hanem emberi törvények által, amiket lobbizás útján határoznak meg és pénzelnek a háttérből érdekemberek/, és kevesebb, mint 10%-a vallja magát ateistának /nem az a lényeg minek vallod magadat, hanem hogy a tetteid mit árulnak el rólad!/ - és úgy látszik, hogy ezzel rontanak a jó hírnevükön. Tekintettel arra, hogy tudjuk, hogy bármely társadalomban az ateisták gyakran a legintelligensebb /rendkívül fontos szempont!/, és a természettudományban kiművelt emberek közül kerülnek ki /pont azért lesznek ateisták, mert hitük szerint intelligens elméleteket gyártanak Isten ellen, amiből az unintelligenseknek a szabadelvű életvitel lehetősége jön le/, fontosnak látszik leapasztani azokat a mítoszokat /nem feltétlenül mítoszokról van szó, hanem általuk cenzúrázott nagyon is valós tényekről/, amelyek megakadályozzák őket abban, hogy nagyobb szerepet játsszanak /szerepet játszani azt szeretnek, de a sok szerepjátszás közben a Föld nevű bolygó tönkre van téve és mindenhol a korrupció virágzik az ateizmus gonoszságainak kivirágzása miatt/ a nemzeti véleménycserében.

1) Az ateisták azt hiszik, hogy az élet értelmetlen. Éppen ellenkezőleg, az élet értelmetlen volta leginkább a vallásos embereket aggasztja /a ravasz öntörvényűeket nem aggasztja, akik a mának élve azon vannak, hogy minél többet harácsoljanak maguknak, mert ez az élet értelme számukra/, és azt képzelik, hogy csak a síron túli örök boldogság ígérete adhatja meg az értelmét. /Az élet értelme azzal összhangban élni, Aki létrehozta az életet és az univerzális életkörülményeket, és a törvényeivel utat mutat a békés egymás mellett éléshez. Az ateista pont ezt rúgja fel, de ahhoz nem műveletlen, hogy maga felé hajoljon a keze anyagiakban és minden egyébben./ Az ateisták zöme egészen biztos abban, hogy az élet értékes /különösen az ateista katonai parancsnokok számára, akik a feláldozható embereket járulékos veszteségnek tekintik, miközben a bőrfoteljükben pöffeszkednek, és a karrierjük megerősítésére törekszenek/. Ha ténylegesen, és teljességgel élünk, akkor az által az életünk értelmet nyer /Az alkoholistának az alkohol által nyer értelmet az élete, a politikusnak, meg ha az ígérgetéseire ráharap a nép és megválasztják. És hogy elég szavazatuk legyen, képesek adott esetben egy lakatlan házba 20 nem létező személyt is bejelenteni, akik rájuk szavaznak. A nép meg éljenzi őket, mivel azok is szemet hunynak az ilyen módszerek felett, fönt és lent ateisták teljes szívükből!/. Életünk minden pillanatában jelentőségteljesnek kell tekintenünk a kapcsolatainkat azokkal, akiket szeretünk /az ateista nyilván szereti azokat, akik hozzá tartoznak, saját páholyából nekik adja a zsíros pályázatok által elnyerhető milliárdokat, meg a közeli rokonságának, haveri körének különösen!/, és ehhez nem szükséges a kapcsolatoknak örök időkre szólniuk. /Emlegessed a családtagod halálos ágyán, mégis mit szól majd hozzá?/ Nos, az ateisták az élet értelmetlenségétől való félelmet találják általában értelmetlennek. /Az értelemmel berendezett kozmosz teljes értelmetlensége számukra nem értelmetlen dolog, azért is vallják az ebből következő filozófiát: Egyszer élünk: használjuk jól ki! Büszkék lehetnek rá!

Ateista mondja: „Élvezek minden pillanatot, amelyet a lányommal töltök, és az egyik célom jó apának lenni. Élvezem a művészetet, és az egyik célom olvasni, hallani és többet látni. Szeretem a nagy, forró csésze kávét, miközben a hajnali előtt figyelem a reggeli homályos ragyogást. Szeretem a kenuzás nyugalmát egy napsütéses napon és a friss hó puha puffanását a lábam alatt. Élvezem a barátaimat és a családomat. Az ateizmus nem jelent életellenességet, mert ateistaként megértem, hogy ez az egyetlen életem.” /Csakhogy az ateizmusnak nem ez az eszmei lényege, hanem hogy fönntartja magának a jogot a saját önző és gyarló célja érdekében meghatározni mit tartson jónak és rossznak. És ennek érdekében adott esetben hajlandó bárkin és bármikor átgázolni! Az emberiség története erről szól, az ateisták kirívó hatalomvágyáról és pénzszeretetétől. A világ nem attól gonosz, hogy a Krisztus erkölcsi törvényeit tartják meg mindenütt, hanem hogy azt semmibe veszik, megtapossák! A világ legnagyobb gonosztevői mind szerették az élvezeteket, meg a friss hó puffanását a lábuk alatt, stb. Hogy közben milliókat lepuffantottak, vagy halálba küldtek? Ők nem voltak jó ateisták. Na és ki mondja meg, hogy ki a jó ateista és ki nem? Ők a saját szemükben mind jó ateisták voltak, mivel az ateizmusban nincsen rögzítve mi a jó és mi a rossz. Ez egyéni nézőpont kérdése és az ateizmus rákfenéje is egyben!/

2) Az ateizmus tehető felelőssé az emberiség történelmében elkövetett legnagyobb bűnökért. A hívő emberek gyakran állítják azt, hogy Hitler, Sztálin, Mao, és Pol Pot bűncselekményei a hitetlenség elkerülhetetlen produktumai voltak. /Nyilvánvalóan!/ A fasizmussal, és a kommunizmussal nem az a probléma, hogy túlzottan kritikusan viszonyulnak a valláshoz, hanem az, hogy túlzottan vallásszerűek /először talán azonosítani kellene a vallást, hogy mit ért alatta/. Ezek a rezsimek a lényegüket tekintve dogmatikusak, és általában személyi kultuszba torkolnak, ami megkülönböztethetetlen a vallási kultuszok alapítóinak, prófétáinak, szentjeinek imádatától. /Az ateizmus nem különbözik a hamis vallásoktól, mert maga is az! A hamis vallások és az ateizmus fő képviselőinek gonosztettei egy külön fejezet az emberi történelemben. Pl. a 'szent inkvizíciót' a világ leggonoszabb vallása hozta létre, amely élve elégette, kátrányban teli üstben megfőzte Krisztust! Máté 25:40 ittDe elégették Komáromi Csipkés György bibliafordítását is, amely a Jehova nevet több ezerszer tartalmazta, meg egyéb Bibliákat - itt/

Auschwitz, a Gulag, és a tömeggyilkosságok színterei nem azt példázzák, hogy mi történik, amikor az emberek elutasítják a vallási dogmákat. Ezek eklatáns példái a politikai, faji és nacionalista dogma ámokfutásának /nyilvánvalóan az ateizmust megtestesítő dogmák ámokfutásának/. Az emberiség történelmében a túl józan emberi gondolkodás miatt még soha nem létezett, és nem is létezhet olyan társadalom, amelyben szenved a nép. /Hanem inkább csak a nép szenved, de a népet vezetők mindig is dőzsöltek: ahol megjelennek, még a csatornafedeleket is lehegesztik, nehogy előbújjon a nép kritikája, aminek a meghallása zavarná az élvezeteiket. Védőik felvetik, hogy az ateista politikusoknak hosszú listája van, akik sohasem követtek el atrocitásokat. Csakhogy bármely politikus soha nem az ellenzéknek kedvez, hanem az erősebben lobbizóknak, meg a választóiknak. Hoznak egy törvényt, ami miatt százezrek állástalanok lesznek vagy csorbulnak a jogaik. Ettől még a politikus jól alszik és szereti ha ropog a hó a lába alatt. Meg fillérekért eszik az országházban, míg számtalan gyerek az országában éhesen fekszik le. De karácsonykor ezeket meghívják ünnepségre, hogy kimutassák, milyen gondviselők ők. Mert ők a jó ateisták, akik nem küldik gázkamrákba a népet, csak éppen a közpénzüket elherdálják arra, amire nekik tetszik./

3) Az ateizmus dogmatikus. A zsidók, a keresztények, és a muzulmánok azt állítják, hogy a szentírásaik csak egy mindentudó istenség irányítása mellett íródhattak, mivel az emberiség szükségleteire vonatkozóan annyira előrelátóak. /A teremtés magával hozza az erkölcsi irányítást, csak a véletlen keletkezésből következik a világot szétromboló erkölcsi zűrzavar./ Bármely ateista, aki fontolóra vette ezt az állítást, és emiatt elolvasta ezeket a szent könyveket, ezt a kijelentést nevetségesnek találta /hogy az ateista gonoszul megy a saját feje után, és ha hatalma van, másokat is kényszerít maga alá, azt nem tartja nevetségesnek. De nem is nevetséges, hanem szörnyen kijózanító. És a történelmi következményei is borzalmasak!/. Az embernek nem kötelessége semmit sem elhinnie, vagy másképpen dogmatikusnak lennie ahhoz, hogy elutasítsa a megindokolhatatlan vallási meggyőződést. /Az elutasításban éli ki magát, de amit betesz helyette, az ezerszer rosszabb, mert az önző és gyarló ember érdekorientált terméke./ Ahogyan Stephen Henry Roberts (1901-1971), a történész egyszer mondotta: "Én állítom, hogy mi mindketten ateisták vagyunk. Annyi csak különbség köztünk, hogy én eggyel kevesebb istenben hiszek, mint te. /Isten elutasítása széles utat nyit a korrupcióra, ahogy az ábra mutatja!/ Ha majd megérted, hogy miért utasítod el az összes többi isten létét, akkor azt is meg fogod érteni, hogy én miért utasítom el a te istened létezését." /Nem azért, mert nincs, hanem mert a szabad akaratát az Istentől való függetlenségre akarja felhasználni!. Hogy Isten van-e vagy nincs, azt nem tudhatja, de hogy nem hajlandó maga fölött erkölcsi irányítást elfogadni, azt nagyon is tudja. Azért választja!/

4) Az ateisták azt gondolják, hogy az univerzumban minden véletlenül keletkezett. /Pontosan!/ Senki sem tudja, a világegyetem miért jött létre. /Ha ezt sem tudja, mit papol Isten létéről vagy nemlétéről? Az ateizmus istentagadása a józan értelem megcsúfolása, mivel olyasmit tagad, aminek a létezéséről fogalma sincs!/ Valójában nem teljesen egyértelmű, hogy egyáltalán beszélhetünk-e következetesen az univerzum "kezdetéről", vagy "teremtéséről", mivel ezektől a fogalmaktól az idő képzete elválaszthatatlan, és itt magának a tér-időnek az eredetéről van szó. /Az eredet talán nem egy kezdet?!/ A darwini evolúció kritikájaként rendszerint azt az elképzelés vetik be, miszerint az ateisták abban hisznek, hogy mindent véletlenül teremtődött. /Mindig azt a szerepet szánják a véletlennek, amire éppen szükségük van. Szerintük a véletlen jelentős szerepet játszik az evolúcióban, például a véletlen mutációkban, amelyek új tulajdonságokat hordozhatnak. Aztán a természetes kiválasztódás levadássza a véletlen mutációk hasznos felhozatalát. De hogy ebből mi sül ki, azt már ők sütik ki, nem az evolúció!/ Ahogy Richard Dawkins "Az Isten Téveszme" című csodálatos /előjött az ateista irányadó mérték, ahogyan neki kedvez. Pont itt az ateizmus végtelenül káros volta, hogy neki az érdeke határozza meg, mi a csodálatos, ami abszolút távol áll minden tárgyilagosságtól!/ könyvében kifejti, ez az evolúciós elmélet teljes félreértését jelenti. /Nem inkább félremagyarázását?!/ Bár nem tudjuk pontosan, hogy, hogy a korai Föld kémiája miként hozta létre a biológiát /pontatlanul sem tudja, csak vakon hiszi, és ettől áltudományos!/, tudjuk, hogy az élővilágban megfigyelhető sokféleséget, és összetettséget nem a puszta véletlen produkálta. /Ha alapjaiban elveti az intelligenciát, mi marad neki a véletlenen kívül? A manipuláció!/ Az evolúció a véletlen mutáció, és a természetes szelekció kombinációja. /Letagadja a véletlen szerepét, aztán alkatrészként felhasználja, mint ami tálcán kínálná azt, amiből a természetes kiválasztódás kiválaszt. Egyébként hogy mutálódik az, ami még nem is jött létre? A sakk bábuk sakkasztalon való mutálódása >helyzetváltoztatása< a sakkjáték határait áttörni nem tudja, bármilyen állás is jön létre, az még mindig a sakkon belül van. A természetes szelekció meg a jó lépések általi játékban maradást segíti elő, de még mindig az adott sakkjátékon /fajon/ belül./ Darwin a tenyésztők által az állatállományban végrehajtott "mesterséges kiválasztás " analógiája alapján eljutott a "természetes kiválasztódás" elméletéhez. /A tenyésztők kiválasztása egy felkészítő/kiválogató szelektálás, míg a természetben elbíráló szelektálás folyik. Egyikből nem következik a másik. Az emberi szelektálás előre meghatározott koncepció alapján kiválogatottak megmérettetésének szándéka, a természetes szelektálás meg egy utólagos megmérettetés bármiféle előzetes koncepció nélkül. Tehát egy céltudatos lépés a sakkban olyan, mint mesterséges szelekció, és ha jó lépésnek bizonyul, az elbíráló szelekció megtartja, vagyis lehetőség van a sakkozás folytatására. De ahogy az emberi szelektálás egy adott fajon belül marad, a természetes sem töri át a fajhatárt!/ Nagymértékben nem véletlen az a hatás, amit bármely faj fejlődésére a kiválasztás mindkét esetben kifejt. /A faj fejlődésének - változékonyságának - meg mi köze van a faj átalakuláshoz? Semmi! Egyébként meg honnan van a fajnak az a képessége, hogy reagálni képes a szelektáló hatásra? Ezt a képességét honnan akasztotta le a faj? Hogy a pinty csőre képes alakváltozásra az évszakok szárazságának és csapadékosságának függvényében, ez nyilvánvaló. De ez a képessége honnan van meg neki? Darwin szenilizmusa erre miért nem terjed ki? Hanem csak úgy természetesnek vesszük, hogy van!?/

5) Az ateizmusnak semmi köze a tudományhoz. /A tárgyilagos tudomány nem ateista, hanem a bukott tudósok ateisták, akik csupán az Istenhez való viszonyukról tudnak számot adni, Isten létezéséről vagy nem létezéséről nem. De úgy adják elő magukat, mintha a tudomány alátámasztaná az ateizmusukat. Ez olyan, mint összeszedni egy kosár mérges gombát az erdőn, és azt állítani, az erdőben a mérges gombák létezése nem támasztja alá, sőt inkább kizárja a jó gombák létezését./ Bár lehet tudósnak lenni, és töretlenül hinni az Istenben, némely természettudósnak úgy látszik sikerül ezt elérni. /Ateista bárki lehet, nem kell hozzá erőfeszítés, a legprimitívebb is rögtön szert tehet rá, de az istenhit intelligens erőfeszítés és alapos kutatás szellemi terméke, amin Isten áldása nyugszik./ Nem kérdés azonban az, hogy a tudományos gondolkodás iránti elkötelezettség inkább rontja, mintsem támogatja a vallásos hitet. /Amilyen fogyatékos a tudomány, annak követője ugyanolyan fogyatékos./ Az amerikai lakosságot tekintve példának, a legtöbb közvélemény-kutatás azt mutatja, hogy az átlagembereknek mintegy 90%-a hisz a személyes Istenben /mert ez nem függ a pénztől vagy a lobbitól/, mégis a Nemzeti Tudományos Akadémia tagjainak 93%-a cseppet sem /az akadémiákat meg azok pénzelik, akiknek abszolút nem érdekük az istenhit terjesztése, mivel alapjaiban nem az isteni törvényeket követik, hanem azokat maguk hozzák a maguk érdekeit támogatva/. Ez arra utal, hogy a vallásos hit számára a természettudományos gondolkodásmódnál kevésbé kedvező gondolkodásmód kevés van. /Ha a természettudományos gondolkodást megpiszkálod, kiderül, hogy az nem más, mint az ateizmus indukálta egyoldalú következtetések tudományos köntösben való dédelgetése azok részéről, akik kifejezetten, tudatosan és szánt szándékkal Isten és az isteni törvények nélkül akarnak élni, a saját tetszésükre!

A tudomány olyan filozófia, amely szerint a tudomány a végső igazság, és hogy a tudomány módszertana az egyetlen út az igazsághoz. A látszat azonban csal, mivel nincs szoros összefüggés a tudomány és az igazság között, hanem csak a tudomány és az érdek között. Mivelhogy a tudományt érdekemberek működtetik./

6) Az ateisták arrogánsak. /Hogy a teremtés kigúnyolásaképpen Istent pl. repülő spagettiszörnynek nevezzék, ahhoz nem kis arrogancia kell! - itt/ A természettudósok bevallják, ha nem tudnak valamit, például azt, hogy miért jött létre az univerzum, illetve azt, hogy hogyan alakultak ki az első önmagukról másolatot készítő molekulák. /Ahhoz azonban van eszük, hogy a darwini evolúciós elméletüket kivegyék ebből a folyamatból, mert előbbiek nem tudása hiteltelenné tenné az ezekre szükségszerűen épülő biológiai lét ateista módszertan szerinti kifejlődésének magyarázatát./ A tudományban nagy felelősség úgy tenni, mintha az ember tudná a dolgokat, holott nem tudja. /Ha nem tudja, akkor milyen alapon tagadja azt, amire a nem tudása nem terjed ki?! A gőg és arrogancia alapján!/ És mégis ez a hit-alapú vallás éltető ereje. /Nagyon téved, mert a bibliai hit nem az emberi nem-tudáson épül, hanem az isteni kinyilatkoztatáson, és az azzal összhangban lévő tényeken!/ Kolosszális irónia a vallási diskurzusban az, hogy a hívők a saját alázatukat dicsérik minduntalan, de közben azt állítják, hogy olyan tényeket tudnak a kozmológiáról, a kémiáról, és a biológiáról, amiket egyetlen tudós sem. /Annyit biztosan tudnak, amennyit a Biblia kinyilatkoztat, de ennyi elég is a megalapozott hithez!/ Ha fontolóra vesszük a kozmosz jellegéről, és azon belül a magunk helyéről feltett kérdéseket, az ateisták igyekeznek véleményüket a tudományra alapozni. /Pontosan fordítva: a filozófiájuk alapjára húzzák rá a tudományt, a világnézeti alapjukra./ Ez nem arrogancia, hanem szellemi őszinteség. /A valódi őszinteség alapból két esélyt biztosít a dolgok magyarázatára, de a tudomány következetesen ateista. Amíg az érettségi tételek biológiából csak és kizárólag a darwinizmusra épülnek, az őszinteségnek a szikrájáról sem beszélhetünk!/

7) Az ateisták elzárkóznak a spirituális élményektől. /Az istenhitnek semmi köze a spirituális élményekhez, nem arra épül!/ Nincs semmi, ami megakadályozna egy ateistát abban, hogy megtapasztalja a szeretetet, az extázist, az elragadtatást, avagy a szörnyülködést; az ateisták értékelni tudják ezeket az élményeket, és rendszeresen törekszenek azok megélésére. (Ha mindezek kötődnek is az ateizmushoz, a valódi istenhithez nem sok közük van az extázison alapuló élményeknek!/ Viszont az ateisták cseppet sem hajlanak indokolatlan (és indokolhatatlan) kijelentések tenni a valóságról ilyen jellegű megtapasztalásokra alapozva. /Nincs szükségük ilyen jellegű megtapasztalásokra ahhoz, hogy a saját fantáziaviláguknak hitelt adjanak. Na és ez mennyivel jobb vagy tudományosabb?/ Nem vitás, hogy némely keresztény élete jobbá vált a Bibliaolvasástól /mindenkié jobbá vált, aki alkalmazta!/, és attól, hogy Jézushoz imádkozik. /Nem Jézushoz imádkozunk, hanem Jézus tanítása nyomán az Atyához Máté 6:9!/ Mit bizonyít ez? Csak annyit bizonyít, hogy a figyelem bizonyos fokú fegyelmezése, és a viselkedési kódexek komolyan hathatnak az emberi elmére. /Nem mindegy, milyen kódexek, mivel nem a kódex a lényeg, hanem hogy kinek és milyen tanításait tartalmazza!/ A keresztények pozitív tapasztalatai utalnak-e arra, hogy Jézus az emberiség egyetlen megváltója? /A tapasztalatnak ehhez nem sok köze van, de az isteni ítélet elszenvedésének az ateisták részéről annál inkább!/ Távolról sem, mert a hinduk, buddhisták, muszlimok, sőt az ateisták rendszeresen átélnek hasonló élményeket. /Már fikázza is a Jézus általi megváltást. Itt rögtön ki is jön, hogy milyen gyilkos szellemiség van az ateizmus mögött. A hit megölése által törekszik az üdvösség eszméjének kiirtására, mert neki semmit nem jelent!/ Valójában ezen a Földön még abban sem lehet egyetlen keresztény sem biztos, hogy Jézus szakállt viselt /vagy akár nyáron hólapátot hordott magánál/, sőt sokkal kevésbé, mint abban, hogy egy szűztől született, és feltámadt a halálból. /Itt van az ateizmus igazi arca, a keresztény tanítás alapkijelentéseit egy lyukas két fillér értékéhez méri, hogy szerinte azzal egyenértékű!/ Vannak tehát olyan állítások, amelyeket a spirituális tapasztalat egyszerűen képtelen hitelessé tenni. /Nem a spirituális tapasztalat által jutunk ezeknek az igazságoknak a befogadására, és az erre hivatkozó ateista /tisztátalan/ disznó röfögések sem jelentik ezeknek a jogos kétségbe vonását!/

8) Az ateisták úgy vélik, hogy az emberléten, és az emberi megismerésen túl semmi sincs. /Az ateisták vélekedése a teljes zavarodottságnak egy óriási kavalkádja, ahányan vannak, annyiféleképpen vélekednek egymásnak ellentmondóan, s ez önmagában hordozza hitelességüknek a cáfolatát!/ Ateisták készek úgy elfogadni az emberi megértés korlátait, ahogyan arra a vallásos emberek képtelenek. /Az ateizmus istentagadása pontosan nem tükrözi az emberi megértés korlátait, hanem inkább az emberi előítélet korlátlanságát!/ Az nyilvánvaló, hogy nem értjük teljesen a világegyetemet, de az még nyilvánvalóbb, hogy sem a Biblia, sem a Korán nem tükrözi annak a legjobb megértését. /Az ateizmus számára, mivel a Biblia igazságait spirituális tapasztalatnak tulajdonítja. Mintha azt mondanánk: egy kalapüzlet működése nem magyarázza a gombák kalapjának felépítését. Na és ki mondta, hogy magyarázza? Az ateizmus bárgyúságán kívül semmi! Az ateizmus is olyan ostobán közelít a Bibliához, hogy abból a süketségen kívül más nem is jöhet ki, nem hogy a Biblia megértése!/ Nem tudjuk, vajon van-e ennyire összetett élet valahol másutt a kozmoszban, de lehetséges, hogy van. /Már eleve bukott a filozófiája, mivel Élet spontán nem keletkezhet, sehol és soha! Lásd: Baumann Miklós: Keletkezés vagy teremtés videóját a YouTubon./ Ha van, akkor azok a lények eljuthattak /ez az eljuthattak a tudomány lényege, hogy valójában áltudománnyal állunk szemben! Pl. valamikor a lónak is lehetett 11 szeme a hátán, csak idővel a természet kikoptatta/ a természet törvényeinek egy olyan szintű megértésére, ami messzemenően felülmúlhatja a miénkét. /Felülmúlhatja! A spekuláns áltudományba bármi belefér. Darwin is hordhatott zoknit a fején, csak éppen otthon, ahol senki sem látta!/ Ateisták szabadon elszórakozhatnak az ilyen hipotézisekkel. /Jól mondja./ Felteszik azt is, hogy a Biblia és a Korán tartalma a briliáns értelmű földönkívüliek számára /az idiotizmus sem mondaná szebben/, ha léteznek ilyenek, sokkal kevésbé lesz meggyőző, mint az ateista emberek számára. /Miért kellene meggyőzni az ateistát, ha magasan hordja az orrát, és belezubog a kosz, meg az eső?!/ Ateista nézőpontból tekintve a világ vallásai kimondottan bagatellizálják a mérhetetlen univerzum valódi szépségét. /Hű ha, ez forró, de egyébként nem talált!/ Ahhoz hogy ezt valaki megfigyelje, semmi szükség elégtelen bizonyítékokra támaszkodni. /Az ateizmus bizonyítékok nélkül is képes támaszkodni, mégpedig az istentagadás a tudományos támasztéka. Az ateizmus attól tudományos, hogy arra támaszkodik, amitől a tudomány ateista. Attól szép, hogy nem csúnya. Attól igaz, hogy nem hazudik. Attól őszinte, hogy nem mond ellent önmagának. És attól életképes, hogy a halált többre tartja az örök életnél. Az ateizmus értéke abban van, hogy a halál szelét befogta a vitorlájába, és azt nem is engedi el többé! Egyet kell értenünk ezzel a filozófiával, ha nekik ez adja az életük értelmét, vigye el őket az Ördög! Ja, hogy azt is tagadják? Na és azt honnan tudják, hogy ők maguk léteznek-e egyáltalán? Attól tartok, már nem sokáig! De nem kell félniük, ezt csak a számukra hiteltelen Biblia mondja!/

9) Az ateisták figyelmen kívül hagyják azt a tényt, hogy a vallás rendkívül hasznos a társadalom számára. /Attól függ melyik, mert egy vallás vallásossága önmagában nem garancia, hogy nem hamis!/ Azok, akik kihangsúlyozzák a vallás a jó hatásait, úgy tűnik, soha nem veszik észre, hogy ezek a hatások nem igazolnak semmiféle vallási doktrínát. /Tehát ha egy adott vallás békeszerető szellemi testvérekké teszi a világban ellenségeket, attól még annak a vallásnak - az igaz keresztények gyülekezetének - nincsen jogosultsága irányadó mértéknek lenni széles tömegek számára!?/ Emiatt léteznek olyan kifejezéseink, mint például: "vágyálom", és "önámítás". /Meg: létezhetett, kifejlődhetett, kialakulhatott... stb./ Mélyható különbség van a vigasztaló képzelgés, és az igazság között. /Az ateizmus már csak tudja! Akkor miért nem gyakorolja?/ Mindenesetre, a vallás kedvező hatása bizonyára vitatható. /Az ateizmus kedvező hatása vitathatatlan – már ami a szabados életvitel legalizálását és világméretű propagálását illeti./ A legtöbb esetben a vallás láthatóan rossz indokokat ad az embereknek arra, hogy miért viselkedjenek jól /az ateizmus meg 'jó' indokot ad arra vonatkozóan, hogy az ember miért hódoljon a szabadosság eszményképének!/, pedig kézenfekvő jó okok is vannak. /Kérdezzük meg az ateizmust./ Tedd fel magadnak a kérdést, mi erkölcsösebb cselekedet, segíteni a szegényeket a szenvedésük miatt aggódva /melyik ateista képregényben olvasta ezt az álszent, képmutató maszlagot?/, avagy azért, mert azt hiszed, hogy az univerzum Teremtője azt elvárja tőled, és megjutalmaz, ha megteszed, és megbüntet, ha nem teszed meg? /Az ateizmus nyilván ezt önmagától, öntudatosan megteszi! De akkor a világban tomboló szenvedést, ami az öntörvényű gonoszok tetteinek következményei, kikhez köthetők? Akik félik az Istent, vagy akik nem félik?!/

10) Az ateizmus nem ad erkölcsi alapot. /Elveszi azt amit Isten adott az emberiségnek, és beteszi helyette a magáét, ahányan vannak, annyifélét, amely az erkölcsi zűrzavar totális forrása, ami a világ be is mutat./ Ha valakiben fel sem merül az, hogy kegyetlennek lenni rossz dolog /na és honnan van a lelkiismeret képessége, és minek a fényében rossz kegyetlennek lenni?/, akkor a Biblia vagy a Korán olvasásával erre nem fog ráébredni /akkor ezen az alapon a közlekedési kresz könyveket is el kell dobni/ - mivel ezek a könyvek telis tele vannak az emberi kegyetlenségnek, sőt az isten kegyetlenségének a dicsőítésével. /Az emberi gonoszságot a Biblia leplezetlenül dokumentálja és elítéli, de Isten kegyetlenségéről szólnia az ateistának csak tudatlanul, gonoszul és megbomlott elmével lehetséges. Bár a tudatlanság felmentené őket az istenkáromlás alól, de nem menti fel, mert tudatosan teszik!/ Erkölcsi érzékünket nem a vallástól kapjuk. /Az ateizmustól biztosan nem, ahol az erkölcsi érzék a szabadjára van engedve, különösen az Isten becsmérlése, mert aztán abban elöl járnak, abban az erkölcsi érzékük kitombolja magát!/ Azt, hogy a jó könyveinkben mi a jó, mi döntjük el /a sorozatgyilkosok is eldöntik/ olyan erkölcsi megérzések révén /amilyen a melegeknek is van, az alkoholistáknak, meg a pedofiloknak, stb. - Mert Istennek is van joga eldönteni, hogy mi a jó!/ amelyek (valamilyen szinten), már mélyen belénk vésődtek /vagy az ateizmus erkölcsi szabadossága által rögzülnek/, és amelyek az emberi boldogság okairól és lehetőségeiről való több ezer éves töprengés során kifinomodtak /a világ állapota mutatja, mennyire ki vannak finomodva, különösen az ateizmus csúcsvívmánya, a világméretű korrupció által!/. Az évek során jelentős erkölcsi haladás tettünk /az olcsó munkaerő kihasználása és a Föld elszennyezése terén különösen/, és ezt a fejlődést nem a Biblia, vagy a Korán tüzetes olvasásával értük el. /Hanem az ateizmus felbujtása által: Isten nincsen, nyugodtan élvezheted a bűnös cselekedeteket, amelyek egyébként szerintük messze nem azok, különösen hogy élvezetet okoznak/. Hiszen mindkét könyv helyesli a rabszolgaság gyakorlatát /a keresztény rabszolga státuszáról még nem hallott Filemon 1:16/, és mégis minden civilizált ember felismeri már azt, hogy a rabszolgaság egy förtelem. /Az ateista nyugat azon gazdagodott meg, hogy a fekete bőrűeket rabszolgaként dolgoztatta, kihasználta. Ezt nem tartja förtelemnek/. Aranyszabályként elfogadható az, hogy bármi jó van a szentírásokban, annak a benne lévő etikai bölcsesség ad értéket /azt az ateista mondja meg, hogy miben mi az érték nem?/, amihez persze nem szükséges elhinnünk, hogy az univerzum teremtője bocsátotta le számunkra. /Nyilván a ló rúgta a patájával, vagy magától lett, mint a DNS./

Az ateisták milliói világszerte minden nap morális életet élnek. Persze. De ebbe beleértik az egyneműek együttélését, a mindennapos válásokat, a kábítószerek élvezetét, az abortuszok általános gyakorlatát, és hogy karrierjük érdekében szükséges időközönként megkenni pénzzel azokat, akiket meg kell kenni, hogy jól boldogulhassanak. Vagyis virágoztatják a korrupciót! Ezáltal fenntartanak és támogatnak egy minden ízében korrupt világot, amiben a keresztényeknek is élniük kell. Mondják, vannak ateista jótékonysági szervezetek és ateista bűnözők. Pontosabban csak ateista bűnözők vannak, mivel ha a vallásos ember bűnözik az is ateista, bármit is mond magáról.Titusz 1:16/ Mondják, vannak vallási jótékonysági szervezetek és vallási gyűlöletcsoportok. De azok a csoportok is ateisták, mivel a gyűlölet nem Istentől van, ha még nem tudná valaki. Jézus az ellenség szeretetét tanította, vagyis hogy a keresztény nem fizet vissza rosszal a rosszért, hanem Istenre bízza magát, mint Jézus is tette! Ha egy ateista morálisan cselekszik mindenben, vajon miért nem keresztény? Mert a kiskaput fenntartja magának adott esetben immorálisan cselekedni. De ha ugyanezt konokul és következetesen megteszi egy keresztény, megtagadta a hitét, rosszabb mint a hitetlen és eljátssza a saját üdvösségét!

A bűnbánat és a megtérés a legkeresztényibb cselekedet a világon, de ezektől az ateista úgy irtózik, mint a tűztől! Az ateizmus az emberiség rákfenéje, mivel kigúnyolja és megveti a szeretet krisztusi törvényét, és beteszi helyette a magáét, amibe alkalomadtán minden további nélkül belefér a másik ember becsapása és kijátszása, a zöldséges kofától a tudományos kutatón át a politikusokig minden társadalmi réteghez tartozó, akiket a saját egyéni érdekeik vezetnek. Egyetlen utcán eldobott csikkben benne van az emberiség, a társadalmi rend és a Föld nevű bolygó megvetése, megkárosítása és a tönkretételével kapcsolatos nemtörődömség. Éppen ezért az ateizmus eszméje az isteni tanítás legkonokabb hátráltatója, és Istennek magának a legnagyobb ellensége az emberi társadalomban. Amiből egyenesen következik, hogy Isten úgy is fog elbánni velük, mint ellenségeivel, s mint tette ezt korábban is, a történelem folyamán!

Ha hazamész, és netán arról értesülsz, hogy betörtek hozzád, vagy kirámolták a lakásodat, vagy ellopták a kocsidat, vagy megerőszakolták a feleségedet, vagy megbecstelenítették a gyerekedet, vagy rád küldték a végrehajtót, mert a nyakadba sóztak elhordozhatatlan banki kamatokat, vagy TV-ben vigyorogva reklámozott bóvli árukat, nyugodtan elkönyvelheted magadban, hogy ezeket megrögzött ateisták követték el ellened! Mert nem tanulták meg és nem is hajlandóak megtanulni sem betartani a Biblia alapvető erkölcsi útmutatását:

Mester, melyik a nagy parancsolat a törvényben?Jézus pedig monda neki: Szeresd az Urat, a te Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből és teljes elmédből. Ez az első és nagy parancsolat. A második pedig hasonlatos ehhez: Szeresd felebarátodat, mint magadat.” ...

Senkinek semmivel ne tartozzatok, hanem csak [azzal], hogy egymást szeressétek; mert aki szereti a felebarátját, a törvényt betöltötte. Mert ez: Ne paráználkodjál, ne ölj, ne orozz, hamis tanúbizonyságot ne szólj, ne kívánj, és ha valamely más parancsolat van, ebben az igében foglaltatik egybe: Szeressed felebarátodat mint temagadat. A szeretet nem illeti gonosszal a felebarátot. Annak okáért a törvénynek betöltése a szeretet.” (Máté 22:36-39; Róma 13:8-10)









Nincsenek megjegyzések: